GRUDVANJE U PAKLU

… office space u staklu …

Nisam gladan, dajte mi samo kafu! Nije mi hladno, ostaviću vam jaknu!

Lavina je blokirala put . Stojimo već satima. Vreme mi uzalud prolazi. Vreme je novac.
Novac mi uzalud prolazi. Novac mi niz lavinu odlazi.

Nisam pod stresom, ne hranim se mesom! Ne boli me glava, možda mi se samo spava!

Počeću sa ekserima možda samo nekad dspi ali ne često. Uzimaću na veliko.
Menjaću milere. Ovako više ne ide.

– Dobro jutro koleginice, izgledaš baš sveže danas –
– Što se za tebe ne može reći dečače!  Da nisi bolestan? Da pitaš za slobodan dan?
– Dobro jutro koleginice, izgledaš baš sveže danas –
– Čula sam te i prvi put. Šta ti je? –
– Dobro jutro koleginice, izgledaš baš sveže danas –

Nisam to ja zabrljao, kompjuter nije hteo! Nisam to ja pokvario, nedostajao je deo!

A što ne bi pravio Sneška? Staviću mu firmin kačket na glavu, kalendar pod ruku, biće hit cirkularnih mejlova. Uh, kako je vreo ovaj sneg.

Sve je pod kontrolom, provućiću se forom! Sve je u redu, završiću u sredu!

Jedan ili dva. Ma tri, neka ide život. Sutra ne moram da idem na posao. Mogu da spavam do ponedeljka. Nedostaje mi spavanje.

Samo još jedan snooze! Got no time to lose!

– Nisam očekivao mog najboljeg prodavca u coffee-room-u ovako kasno!
Mora da dobro ide ove nedelje, hehe…
– Dobro jutro direktore, izgledate baš sveže danas –
– Uvek može bolje, verujem ja u tebe dečko –
– Dobro jutro direktore, izgledate baš sveže danas –

Nemam sastanke danas, mogu da se ušmrčem kao Giljermo Kanjas!
Neću više dolaziti uradjen na posao, ali ipak sam došao!

Ko mi je sada srušio Sneška? Hoću svog Sneška ovde i sada! Hoću svog Sneška ili zbilja plačem! Kako imate srca, neljudi… Bio je to moj Sneško.

Boom, Bah. Hit the ground. Boom, Bah. Hit the ground. Boom, Bah. Hit the ground.  Boom.
I got the poison, I got the remedy. I got the pulsating rhytmical remedy…

– Dobro jutro predsedniče, izgledate baš sveže danas –

23. april 2011 6:40:14 | (17) komentara

Grabulje, grabulje i Sideshow Bob
Djole the Faca, u 23. april 2011 9:22:57

…i Anderson Varejao zeli da bude ovoliko ql
horhe, u 23. april 2011 14:46:25

Nije lepo smejati se tudjoj nesreci.
Weltschmerzgirl, u 23. april 2011 14:56:54

Varejao bi hteo da bude Valderama, ali je ćosav.
Djole the Faca, u 23. april 2011 16:28:30

na fudbalu bi i Nigel De Jong bezao od njega
i nije lepo imenjache smejati se drugome shto je cosav
horhe, u 23. april 2011 16:39:24

Al je vama dvojici dobro!
Weltschmerzgirl, u 23. april 2011 16:53:22

Al je vama dvojici dobro, ime?
horhe, u 23. april 2011 16:56:55

Ich verstehe nicht!
Weltschmerzgirl, u 23. april 2011 17:18:40

malo cu prileci posle rucka
ljupce (Neregistrovan), u 24. april 2011 15:02:15

hihihihihi
dragoljupce (Neregistrovan), u 24. april 2011 18:16:14

u raju je rajski al u paklu je ekipa
a ekipa za grudvanje je ekipa za gruvanje…
horhe, u 25. april 2011 19:26:57

horhe, sigurno izgledas sveze danas…
doktor (Neregistrovan), u 25. april 2011 19:39:19

a kakva bi to ekipa bila
da nema makar jednog bijelog mantila…
horhe, u 27. april 2011 11:12:01

hahaha, pozdravio te inache giljermo kanjas
bash sam ga juche videla, izgledao je sveze… totalno….
andrea82, u 29. april 2011 0:05:54

pozdravio je tebe Guillermo Garcia-Lopez
sav u suzama, shto nisi doshla da ga gledash u chetvrtak
pa je izgubio od nekog buljasha
eh ti sportashi
shto vole da se grudvaju u paklu
horhe, u 30. april 2011 12:40:26

Dobar dan blogeru, izgledate baš sveže danas –
NandZaWacta finoTja oo wano pWedFeche (Neregistrovan), u 1. maj 2011 18:09:12

dobro veche zeche
horhe, u 1. maj 2011 20:53:21

Comment

