EGZEBICIJA

… run Forest, run …

Krenuo sam 27. marta i vukao se do Vuka, zatim preskočio Bulevar dok su ljudi buljili u mene.

U Mlatišuminoj su neki mladi mlatili neke šumare. Protrčavajući kroz Baba Višnjinu video sam dedu koji prodaje trešnje, zgrabio sam dve tri u prolazu, samo mi je mahnuo. U Sokolskoj sam se osokolio kada sam skontao sok na kolima, kao da je samo mene čekao. Proverio sam ranking u Rankeovoj i shvatio da je rano za kidanje kao ovo. Tako da sam nastavio kroz Oblakovsku koracima lakim kao oblaci, skočim pa me zemlja odbaci. Zato sam u Maleškoj doživeo maler i greškom ispao malo iz lera. Ipak Gazelu sam istrčao kao antilopa. Na Tošinom bunaru sam se napio vode ali su se komše bunile što trošim vodu, sa bunara razume se. Trčećim korakom bežao sam od njih sve do Bežanijske gde sam video neke blede žene kako nosaju skije. Potpuno sam se odobrovoljio kada sam utrčao u Dobrovoljačku
kod kafanice ‘Dobra volja’.

I onda se do Alaske ništa nije dešavalo a tamo mi je jedan aljaski malamut malo pomutio put.
Kroz Pregrevicu sam se pregrejao i već počeo da osećam hladne graške znoja na licu.
No potpuno sam se oslobodio na Keju oslobodjenja mada je tu počelo d`Osla boga da mi se piša.
Niko mi nije branio da se Brankovom skokovima izmučenog ovna vratim medju Vence.

Koje bi mi donosili da sam se u Lominoj više polomio. Ovako polupolomljen sam pretrčao preko Kosovke devojke prema Kosovskoj sve trčeći ukoso sa uvojcima u kosi. Do Kondine mi se sva kondicija zabila u pesak kao glava Nojeva barka. Kada mi je rečeno da je cilj 20. april zamolio sam ih da me slobodno, devet krugova pre kraja pakla, sprovedu dve ulice niže.

11. april 2011 19:01:11 | (5) komentara

Dokolica je keva! Jos ako dokolicaris u dokolenicama…
Weltschmerzgirl, u 11. april 2011 19:08:16

ne bi ti nista falilo da si ostao u munzeu
ljupce (Neregistrovan), u 11. april 2011 19:13:17

Dokoni Mike Patton u MUNZE majci
objashnjava majci u dokolenicama
kako je zajebancija keva
horhe, u 12. april 2011 1:29:13

pish posh
poo_fee, u 14. april 2011 0:10:47

pishanje i posheraj, Ana Ivanovic
horhe, u 15. april 2011 0:55:43

Comment

