BES I BOL

… još tri dana …

Odalami me draga

otkosti me s traga

drvenom palicom

svojom novom drugaricom

odmah, dovraga

Šibni me dušo, ao

u krv koju sam zgrušao

neka pukne šav na projektilu

napravi mi kilu

u trenutku kad sam pokušao

Tako se igra

otvori se i pusti tigra

sa svoje prve baze

onog kojeg svi maze

čim budeš stigla

Ako ti nije dosta

izvedi u teren pritajenog gosta

u ovaj zamračeni ining

zategni mi ring

na samo pola mosta

Rado ću doći da navijam za tvoj san

iznemogao u ovaj istrošen dan

puštam te da mi igraš na grobu

imaš još jednu generalnu probu

it’s a home run, baby

it’s a home run

27. mart 2011 13:53:18 | (9) komentara

bitice napeto
ljupce (Neregistrovan), u 27. mart 2011 15:34:05

Kad neko mnogo voli sport onda mu se isti uvuce u sve sfere zivota.
Kad neko o sportu ne zna nista tesko mu je da ukapira sportske paralele, al ipak mogu da kazem nesto sto sam cini se vec nekad rekla:
Jadan lirski subjekat!
Weltschmerzgirl, u 27. mart 2011 17:16:29

odbijam da verjem da je reč samo o sportu
jer baš sexy zvuči bes i bol
MoonlightGirl, u 27. mart 2011 18:04:36

generalna proba za ništa ili sve,
ne vrede pravila što su važila pre,
i (po)gubljenje je pitanje trena,
jebiga, biće da je to prava žena…
alan_a, u 28. mart 2011 0:50:11

dobra.
bongala, u 28. mart 2011 15:48:54

kul
Anoniman (Neregistrovan), u 28. mart 2011 16:40:13

zasto je uvijek tak pateticno i bezvrijedno kada one pate za nekim nama ili njima?
a kada mi patimo za nekim ona-ma, nije tak pateticno…
mozes li da napises, ispjevas illi sto god, zasto uopce patimo, ne mogu dokucit?
exier (Neregistrovan), u 29. mart 2011 0:27:26

u ljubavi, zivotu i sportu sve je stvar
percepcije, anticipacije i imaginacije…
horhe, u 30. mart 2011 5:58:47

ovo poslednje nas moze odvesti
na razna putovanja…
horhe, u 2. april 2011 10:41:24

Comment

