POTČINJENA

POTČINJENA

… pod činima …

Razjeda me slutnja čulne naslade
tlo mi pod nogama krade
ljubavna vatra u meni gori
u prah i pepeo da me pretvori

A dani se vuku
jedan drugog čupaju za kosu i cimaju za ruku
bukti daleko na horizontu
kao na jebenom frontu

Zaista misliš da sam zao
toliko sebe sam dao
moja mašta bila je puna umetničkih snova
ostala je samo prastara sova

Mašta pokvarena
duboko iz korena
preko cvetova prepunih polena
klekni na kolena

Elegiju ću ti ispevati u zoru
sa Mesečinom još u prozoru
na ivici ponora stoji
tvoji uzdasi postaće moji

Nikada ranije ovde nisi bila
na granici ništavila
ništa što zapamtiš neće biti više
posle jutarnje kiše

Ako pomisliš da si samo sanjala
da si sve samo rukom sklanjala
dopusti i da oprostiš sebi
što je u tebi

3.novembar 2010 15:20:21 | (11) komentara

potčinjenost zna biti vrlo inspirativna. u određenim uslovima. stvara se poverenjem. i zna biti više od toga…
MoonlightGirl, u 3. novembar 2010 15:53:26

ti joj zapravo obecavas sjajan… lepo!
podcinjena i pod cinima. nista bez nistavila.
bongala, u 4. novembar 2010 16:55:34
Iluzija.
ZelenaSuncica, u 4. novembar 2010 17:19:41

Začinjena…?
Tanja Henry, u 4. novembar 2010 20:08:44

inspirisana iluzijom?
zachinjena ili opchinjena?
bongala sjajno me chitash…
horhe, u 4. novembar 2010 21:30:04

Talenat!
Ulica_brestova, u 4. novembar 2010 22:12:41

so obvious
ljupce (Neregistrovan), u 4. novembar 2010 22:58:41

u svakom slucaju da – začinjena, opčinjena, opičena? :)
Tanja Henry, u 5. novembar 2010 8:55:17

“dopusti i da oprostiš sebi
što je u tebi”
eto ti sad .
ova mi recenica trebala. fala!
bongala, u 5. novembar 2010 12:37:43

hvala bek
horhe, u 10. novembar 2010 19:35:22

horhe, meni su tvoje pesme uvek zanimljive, toliko da najcesce smatram da nema potrebe da ih kvarim svojim komentarom, i ne kazem ovo da bih ti laskala, nije poltronstvo moj fazon.
Weltschmerzgirl, u 10. novembar 2010 22:10:58

tvojim bi pesmama trebalo dati muziku…
alan_a, u 13. novembar 2010 20:51:49

 

Comment

