BRODOLOM

…poslednji post o bivšoj ove godine…

Kažem:
– Seti se kako smo počeli?
Ona kaže:
– Ti si napustio svoju posadu!
– I ti si napustila svoju!
– Ali ti si ukrao brod!
– Ali i ti si mi se lako pridružila!
– Bežala sam od prošlosti.
– A sećaš li se koliko smo lepih zalazaka sunca videli zajedno?
– To su sećanja. Ne želim da plovim na uspomenama.
– Naučio sam te sva sazvežđa južne hemisfere.
– Nisi mi ni jednu zvezdu skinuo sa neba.
– Pa toliko puta smo se izvukli nasukani na hridi.
– Moja magija je otopila stene.
– Nije to bila tvoja magija, ljubavi, to su bile plima i oseka, magija Meseca.
– Eto vidiš, nikad nisi verovao u mene.
– Dobro sad, desio se brodolom. Nećemo valjda potonuti na dno sa brodom. Plivaj sa mnom. Eno ostrva. Bićemo sami.

Sve će se srediti.
Eno plaže!
Osetio sam pesak u šakama.
– Gospodaru Kruso – govorio je Petko i drmao me svojim ogromnim rukama.
– Probudite se gospodaru Kruso, probudite se.
Buncali ste u snu. To je bio samo košmar.
Samo košmar gospodaru Kruso.
U magnovenju sam se trgao i video tragove ljudskih stopala u pesku, kako nestaju niz plažu.
– A gde je gospođica Ursula Andres? – pitao sam ga.
– Pobegla je sa gospodinom Pirsom Brosnanom na LSD-ju, dok ste Vi spavali…

 

13. septembar 2010 0:34:56 | (13) komentara

eto ti, pa ti spavaj u nedoba!;)
Tanja Henry, u 13. septembar 2010 8:29:38

magija Meseca i LSD… pravi brodolom…
p.s zar poslednji već nije bio?
MoonlightGirl, u 13. septembar 2010 10:51:29

sahrana je samo poslednji pozdrav
nije uvek poslednji chin
a sada, predstava je zavrshena
i mogu ponovo da sanjam
i spavam u nedoba
horhe, u 13. septembar 2010 14:17:56

nadam se da ćeš preživeti taj brodolom …
u ovom slučaju razlog ne javljanja je prosto … kraj.
Ulica_brestova, u 14. septembar 2010 9:59:13

preziveo sam
Petko brine o meni…
horhe, u 14. septembar 2010 10:53:58

Vazno je da si preziveo, plovices ti opet.. Nista ne sekiraj (sto bi moja baba rekla) !
bongala, u 15. septembar 2010 13:10:01

lep tekst.
s, u 20. septembar 2010 23:29:53

hocu veseli post!!! i, srecna ti jesen! ili je to sutra… a sutra je i novi dan, tako da… hocu veseli post!!!
Tanja Henry, u 21. septembar 2010 14:15:59

Još si sa Petkom? To obećava.
Ulica_brestova, u 23. septembar 2010 0:51:52

Petko je moja sestra…
horhe, u 24. septembar 2010 1:03:27

kad prochita ovo stavice me u top
horhe, u 24. septembar 2010 15:00:14

kineska poslovica kaze da nije bitno sto ces sto puta pasti, bitno je da 101 put ustanes.. isto tako je i u ljubavi, a po tvojim komentarima vidim da si ti ustao i ostao…
solimirkina_kolumna, u 25. septembar 2010 23:02:52

obozavam drevne kineske poslovice
horhe, u 26. septembar 2010 19:02:38

Comment

