NA FRIŽIDERU

… sa magnetićem …

Tužno je za rođendan sedeti u praznoj kući (Vudaljka samo spava, kao neki lemur) zato sam, opet sam, otišao da vozim bajs, nadugačko, ceo dan, da umorim tugu, da je uspavam, da pijem verovatno bi je potopio u alkohol, ovako ostaju mi samo pedale…

PS

Kupio sam jutros svež hleb ali sve ostalo je na rezervi.

Vratiću se pre mraka.

 

19. jul 2010 20:40:57 | (3) komentara

Lipi su magnetići na frižideru.
athena, u 19. jul 2010 21:34:46

pa kad si nestrpljiv…
a torta + svecice?
a retro bombonjera?
a urbani sladoled?
malo li je?
ljupce (Neregistrovan), u 20. jul 2010 0:32:34

mi skupljamo magnete za frižider, svuda gde odemo ili ako neko od našeg društva ode, donese nam suvenir. mislim da ih za sad imamo iz 6 ili 7 zemalja
s, u 25. avgust 2010 17:55:36

One comment

Comment

