ODLOŽENO ZBOG KIŠE

… tri godine ranije …

Negde u procepu rezonancije

između

bilo koja dva kraka viljuške

sakrio sam tvoj glas

koji mi je govorio da me voli

Iznenada

doduše iz ne baš vedrog neba

rosila je kiša

Kapi koje su mi se slivale niz vrat

upijale su tvoj miris

bez kog nisam mogao da zaspim

Ako te sada ne poljubim

proleće će proći bez sunca

kroz Resavsku ulicu

i nestaće iza crkve Sv. Marka

Dah koji sam uneo u sebe

imao je boju tvog glasa

mirisao je na kišu i proleće

drhtao je

kao što si ti drhtala nekada

bio je tvoj dah

21. mart 2010 0:22:13 | (0) komentara

Comment

