DEPRESIJA

… zahvata me celog …

Razvrstao sam sve u glavi

pod uticajem osećanja turobnosti,

užasa i otuđenosti

nacrtao sam liniju na vratu.

 

Amin.

 

Zbunjen sam

ne mogu da se skoncentrišem da uvežem čvor

ne pamtim koga sam video na spratu.

Bliži se čas.

Um mi je podivljao od izopačenosti

izgubio sam sve prednosti

koje sam na pokvaren način stekao.

Konačno sami

neko je rekao.

Talas je kužan

progutao je svako zadovoljstvo

i želju za životom

iako ružan,

nikada ružniji

pogledao sam u ogledalo

i nasmejao se potom.

 

Aleluja.

 

Ličim na zombija

ne spavam

danima

ne izlazim iz kombija

i više me ništa ne zanima

svaki čulni osećaj je tup kao greda

obamro sam i slab sam

uvek bićeš deo mene samo mirno spavaj

napisao sam na stolu

podilazi me drhtavica

nalik fizičkom bolu.

 

Avaj.

 

13. mart 2010 0:46:05 | (3) komentara

Stolica pala.
Zoro67, u 13. mart 2010 4:39:49

ti si ustala
koja sam jebena kukavica
“Dobro jutro mala“ …
horhe, u 13. mart 2010 18:13:19

Aplauz.
Zoro67, u 13. mart 2010 19:11:34

Comment

