KARATE

… za sve treba veština  …

Takve se obično rode uz pomoć rode

Ulepšavanja bez razloga počnu već sa 9 godina

Mirišu na voće i nezadovoljstvo

Ogledam se u njenim očima

Ružna je u njima iako spolja bista blista

Udarac na njenu auru ostavlja me bez prevoza

Koraci me nose unazad iz atmosfere

Uvezao sam crni pojas od kaputa

Smrzao sam se kao njeno srce

A novo Sunce se probija kroz gnezdo na vrhu bandere

27. februar 2010 20:11:43 | (5) komentara

… svaka podudarnost sa likovima
iz stvarnog života neverovatno je slučajna …
horhe, u 27. februar 2010 20:19:02

kako steci vestinu?
ZelenaSuncica, u 26. novembar 2010 23:56:09

a morash toliko puta da primish udarac
da bi znao kada nailazi i kako da se odbranish…
horhe, u 27. novembar 2010 0:04:14

lepo receno
ZelenaSuncica, u 27. novembar 2010 0:07:23

i,da… zaboravih reci – srecan mi rodjendan!
ZelenaSuncica, u 27. novembar 2010 0:54:33

Comment

