PONEDELJAK

… na kraju dana …

Ponedeljak. Vratio sam se sa posla. Ostavio sam torbu u sobi. Uzeo sam slušalice, spakovao plejer, obukao gumene čizme na poslovmo odelo i žutu kabanicu preko. Izašao sam napolje. Woody je znao šta sledi.

Šetnja.

Na sam pomen te reči skakao je iz sve snage po ogradi terase. Skinuo sam ogrlicu i povodac sa vrata garaže. Ne da bi ga svezao. Hteo sam samo da vidim jedan iskreni osmeh danas. Neizmernu sreću izazivalo je zveckanje lanca. Lice mog psa izgledalo je tad kao da se smeje.

Napustili smo dvorište.

Nebo je bilo otvoreno. Kiša je pljuštala po nama. Kiša me je radovala.

Drvored.

Gole grane.

Ispred mene je velika šuma. Neobično svetli. Izgleda kao da ima dva velika oka. Čuo sam da se snima nekakav program medju njenim stablima.

U rasadniku smo.

Staza je izlomljena na više mesta, mokra i blatnjava. Gazim gde hoću. Noge ostaju suve. Nigde nikoga. Pišam na otvorenom. Vrtim se u krug.

Uši upijaju samo muziku.

Prekrivene su jastučićima slušalica i nepromočivom kapuljačom. Osećam vetar na licu. Vlažan i hladan decembarski vazduh budi me po drugi put danas. Duboko udišem.

Hodam sporo.

Pokušavam da idem uporedo sa mojim malamutom. On je najsporiji pas na svetu. Krećem za njim. On može gde god želi. Mirišemo. Slobodni.

Nevezani i odvezani.

U sred sam rasadnika. Stojim na travi. Gledam kroz breze ponoćni tramvaj kako odlazi ka gradu, poslednji voz ka moru danas.

Stojim i pevam iz sveg glasa. Ne čujem sebe od muzike. Siguran sam da očajno zvučim ali se osećam fenomenalno.

7. decembar 2009 21:12:44 | (3) komentara

Are you aching for the blade?
That’s OK, we’re insured
Are you aching for the grave?
That’s OK, we’re insured

We’re getting away with it all messed up
Getting away with it all messed up
That’s the living
horhe, u 7. decembar 2009 21:13:58

srca mala…ljubi ga majka
ljupce (Neregistrovan), u 7. decembar 2009 21:47:17

Nisam covjek od komentara, al volim da citam tvoj dnevnik.
Anoniman (Neregistrovan), u 8. decembar 2009 4:41:47

Comment

