TRI van de JELEN

… PDV=10.2 cover …

Moje pesme su totalna govna

nadrkane kao vozači taksija

na nivou upišanog klovna

i nekoliko probušenih saksija

A volio bi’

da sam i jaaa

nešto malo kao Matija

da sam naaa

svim vestima

kao Metuzalemova bratija

Za to što si sada živa

zaslužan je Tobić Ivan

on je, je je je uzeo da svira

a ja sam tebe počeo da snivam

Sad si lepa i jaka kao baka

svaki detalj na tebi je divan

sad si lepa i meka kao deka

a bila si kao Jelena Trivan

3. novembar 2009 21:12:21 | (5) komentara

shamanine jedan, u zoloski vrt pa da arlauces vukovima
Anoniman (Neregistrovan), u 3. novembar 2009 23:48:00

Ko god da te vadi iz vira, u vir upada
ja te volim i ti si tako lepa, ja te volim nek svako zna
Anoniman (Neregistrovan), u 5. novembar 2009 0:35:21

Covece unisti nam jezik grrrrrr
kolega (Neregistrovan), u 5. novembar 2009 14:11:02

vahahahahahaaaaaaaaa
idolmladih, u 6. novembar 2009 20:41:23

pesma je uzas
Anoniman (Neregistrovan), u 11. novembar 2009 13:53:46

Comment

