MOJA PRVA MRSNA PRAVOSLAVNA SAHRANA

… In the Lala-land …

Eva Green, Eva Green

glumi, misli to je način fin

da po poslednji se put

ona izbori sa svim

ali zna, ali zna

da je bila sebična

da se kasno setila

da mi se osvetila

Thora Birch, Thora Birch

bila spremala je linč

ipak savest ju je danas

čvrsto stisnula u klinč

zato sad, zato sad

zahvata je težak jad

mene čeka kamen hlad

kakav ispala je smrad

Rosario, Rosario

sve sam joj ostvario

nisam ništa mario

na kraju sve pokvario

kad sam se, kad sam se

blagoupokojio

pare s kojim sam ih dojio

u kojim sam ih davio

drugoj sam ostavio

Sad sve tri, sad sve tri

plaču, cmizdre kao Queen

više nemam veze s’tim

kupio sam sebi mir

22. septembar 2009 20:05:37 | (1) komentara

jel ovo neki novi bend?
Anoniman (Neregistrovan), u 26. septembar 2009 0:00:42

Comment

