9/11

… osam godina i koji dan ranije …

On je poginuo usled eksplozije mobilnog telefona dok je preslušavao poruke. Javili su mu da je dobio ćerku. U skladu sa pisanom željom njegov pepeo je rasut po jezeru na koje je voleo da odlazi vikendom. Talog sa dna jezera korišćen je kasnije za proizvodnju losiona za bebe…

Ona je živela u malom ali komfornom stanu. U maloj ulici sa drvoredom u širem centru grada preko puta groblja. Imala je svoj stalni posao i svoja mala kola. U mali pretinac za rukavice vratila je malu kutiju sa najjačim sedativima. Tog dana je pljuštala kiša…

Ja sam nekada radio kao pilot za United Airlines ali su me otpustili zato što sam čitao stripove o Betmenu na radnom mestu. Verovatno je trebalo da kupujem Supermena, možda bi bio brži i od najbržeg aviona. U medjuvremenu mi je dozvola za letenje istekla. Zaboravio sam da je produžim jer sam se zaljubio…

Leto je i Sunce ponovo sija tako jako da me oči peku. Razmišljam samo kako da se domognem hlada, u maloj ulici, ispred broja devet kroz jedanaest, u širem centru grada.

Gde spava moja mala…

11. septembar 2009 19:27:50 | (1) komentara

a 505?
Anoniman (Neregistrovan), u 13. septembar 2009 23:21:39

One comment

Comment

