PAKOVANJE

… ne čini čoveka …

~  Ti me još čekaš, nakazo!

~  Gde si bio? Tražio te neki mrtvak!

~  Ma nisam bio u zemlji. Pusti me, uopšte se ne osećam kao čovek.

~  Pa stvarno. Izgledaš kao leš.

~  Nego ko je onaj akrep na ulazu?

~  Ona?! Neka crnka. Nova je. Jesi li joj video kosu?

~  Jesam. Sva se sija. Bode oči.

~  A tamo gde si bio? Reci mi! Gorim od želje!

~  Tamo je pakao…

~  Pa, kako si ubijao vreme?

~  Nisam ubijao. Tražio sam sanduke.

~  Prokletsvo!

~  Uglavnom su bili prazni.

~  Prazni?

~  Kao duša. Ne znam šta će im uopšte!

~  Misliš da su za pakovanje?

~  Ne znam. Nisam ti ja velika zverka.

~  Kako nisi? Bio si  na kraju sveta.

~  Veruj mi, ništa ima da se vidi. Ne zaboravi da spustiš poklopac pa da krenemo.

~  Ali gde ćemo dođavola?

~  Upravo.

20. februar 2009 22:59:00 | (3) komentara

…ne cini, ali ga prodaje
maqa, u 21. februar 2009 0:17:55

stvorenje koje se dize iz mrtvih da bi vrsilo zlodela
ljupce (Neregistrovan), u 21. februar 2009 23:56:27

kakav mali, starogrcki ,mracan , crtani film….
Denni (Neregistrovan), u 26. april 2009 14:28:16

Comment

